Vizuální styl a koncept image katalogu ložnic

Hanák, Přední český výrobce nábytku nejvyšší kvality

říjen 2008

Charakteristika

V ložnici trávíme třetinu svého života. Kvalita odpočinku rozhoduje o náladě, kondici, ale i úspěchu následujícího dne. Ložnice je místem, kde se rodí sny. Místem, kde trávíme krásné chvíle se svým partnerem. Ložnice Hanák musí vyvolávat pocit bezpečí, klidu a jistoty, aby bylo jasné, že člověk načerpá nejvíce energie právě tady.

Kreativní koncept katalogu byl inspirován přirozeně dokonalými předměty, které nás obklopují a které důvěrně známe. V kombinaci s vybranými typy ložnic vznikla souvislost mezi dokonalým designem nábytku a přírodní krásou, která vyvolává potřebné emoce. Katalogy byly vytvořeny ve třech jazykových mutacích.


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce
Marketingové poradenství


Další projekty tohoto klienta


Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic
Hanák-vizuální styl-katalog ložnic

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”