Produktová kampaň – akcionářem své oblíbené značky

Cyrrus, Největší mimopražský obchodník s cennými papíry

LEDEN–PROSINEC 2008

Charakteristika

Fandíte některému z fotbalových klubů? Kupujete si  značkové oblečení? Obdivujete některou ze značek superrychlých aut? Asi vás nikdy nenapadlo stát se spoluvlastníkem těchto značek a podílet se na jejich zisku. Nyní tuto možnost máte. Nebuďte jen pasivním fanouškem. Staňte se akcionářem a vydělávejte na úspěchu svých favoritů.

Reklamní kampaň zaměřená na nové klienty využila loajality potenciálních investorů ke známým značkám. V několika krátkých vlnách komunikovala vybrané akciové tituly jako zajímavá investiční doporučení v souvislosti s aktuálními společenskými událostmi. Komunikační nástroje: internet, direct mailing a rádia.


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce
Plánování a nákup médií
Marketingové poradenství


Další projekty tohoto klienta


Cyrrus-internetová kampaň EA SPORTS
Cyrrus-internetová kampaň GALATASARAY
Cyrrus-internetová kampaň HONDA
Cyrrus-internetová kampaň JUVENTUS TURÍN
Cyrrus-internetová kampaň PLAYBOY
Cyrrus-internetová kampaň ZLATO

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”