Produktová reklamní kampaň

New Balance, Renomovaný americký výrobce běžeckých bot

2007–2008

Charakteristika

New balance se soustředí na techniku běhu a chůze. Přichází s vlastními patenty, které přináší sportovcům spolehlivou kontrolu chodidla a vynikající tlumení nárazů. Stejně jako před sto lety má značka pořád stejné poslání – není důležité být největší, ale být nejlepší.

Reklamní kampaň měla za úkol zvýšení prodejů s důrazem komunikovat moderní technickou obuv běžně dostupnou v sítích sportovních prodejen. Proto se základním komunikačním nástrojem staly bilboardové plochy a inzerce v časopisech.


Dodané služby

Kreativní služby
Reklamní produkce


Další projekty tohoto klienta


New Balance-produktová reklamní kampaň-inzerce
New Balance-produktová reklamní kampaň-inzerce
New Balance-reklamní kampaň-outdoor
New Balance-reklamní kampaň-outdoor
New Balance-produktová reklamní kampaň-POP

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”